Cukierki reklamowe to jedna z nowych innowacyjnych form reklamowych. Firma może zadecydować o wszystkich rzeczach związanych z produkcją cukierków reklamowych, takich jak: rodzaj słodyczy, kolorystyka opakowania, to w jakim miejscu ma być zamieszczona reklama i logo firmy. Jako dzieci uwielbialiśmy otrzymywać smakołyki, dlatego tak wspaniałe wspomnienie sprawi, że cukierki reklamowe będą świetną formą reklamy.
W Europie taki marketing jest coraz bardziej popularny, oznacza to, że można z takiej formy reklamy czerpać naprawdę duże korzyści finansowe. Postaraj się o to, aby firmowe łakocie znajdowały się tam, gdzie najczęściej pojawiają się klienci, powinna to być na przykład lada lub stolik w poczekalni. Pamiętajmy także o tym, że cukierki z nadrukiem są bardzo dobrym narzędziem, które pozwali przywiązać do siebie klientów. Niewielka powierzchnia opakowania cukierka nie jest zbyt łatwa do zaprojektowania nadruku. W zależności od rodzaju papieru minimalna wielkość nadruku nie powinna być mniejsza od 2 milimetrów wysokości napisów.
Dzięki temu uzyskamy znacznie większą wyrazistość nadruku. Ważne aby zadbać o indywidualność przy wyborze opakowania cukierków. Mając przed oczami tak słodki upominek, żaden z klientów nie będzie potrafił mu się oprzeć, aczkolwiek Twoja firma będzie znana z wysokiej jakości cukierków. Według badań doniesiono, że częstowanie klientów słodyczami pozytywnie nastrajało ich do spędzenie czasie w firmie, a co za tym idzie – chętnie rozmawiali z pracownikami i byli bardziej skłonni wysłuchać oferty sprzedażowej.
Zobacz też: Cukierki z logo | Sklep Krówki